Карти, таблиці, набори карток з текстом, цифрами або малюнками, реактиви, рослини тощо, які роздаються учням для самостійної роботи в класі і вдома або демонструються вчителем перед усім класом.
При оцінюванні диктантів доцільно брати до уваги грамотність, каліграфію (правильність написання букв та їх з'єднань) і культуру оформлення письмової роботи: від оцінки за грамотність рекомендуємо віднімати 1—2 бали за помилки в написанні букв і їх з'єднань та недотримання культури оформлення письмової роботи.
Навченість та інтелектуальний розвиток - це не одне і теж!
Закон про освіту передбачає вступ до школи дітей шестирічного віку. У цьому віці не тільки кожні півроку , а й кожні два- три місяці дуже істотні для розвитку дітей. Шестирічки в цілому належать ще дошкільному світу. Експерименти двадцятирічної давності щодо їх навчання показали , що дитина шести років дійсно здатна засвоювати навчальний матеріал. Але при цьому у неї ще зберігається гостра потреба гратися . Тому навчання шестирічок спочатку планувалося як навчання ігрове .
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Об'єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів з математики є складники предметної компетентності - знання, вміння та навички, здатність їх застосовувати в навчальних і життєвих ситуаціях.
Каштани - це гладке маленьке чудо! Прекрасний спосіб відчути себе знову дитиною - шукати і набирати повні кишені каштанів. Не для виробів, не для того, щоб використовувати їх як лічильний матеріал або тренувати влучність, закидаючи в відерце. Каштани потрібні просто так, для радості.
З каштанів можна робити всіляких чоловічків і тварин. При виготовленні виробів з цього природного матеріалу можна використовувати як самі каштани, так і їх колючу шкірку. Ось тільки деякі приклади поробок з каштанів.