Почніть з предмета, який легше дається Вашій дитині, і не відповідайте ні на одне з питань, заданих Вам, поки завдання не буде виконано до кінця. Подивіться, чи є неточності, запропонуйте дитині самій їх виявити. Намагайтеся уникати слова помилка. Не висміюйте помилки своїх дітей.
Математика. Таблицю множення повісьте над робочим столом, у куточку відпочинку і вчіть по ній і множити, і ділити одночасно. Випереджуйте школу, вчіть всю таблицю. Задачі вчіть читати і уявляти те, про що йдеться. Якщо дитина не може впоратися із задачею, то покажіть, як це зробити за допомогою наочності, моделі, рішення іншої задачі.
Читання. Один раз дитина читає сама. Потім переказує Вам прочитане. Якщо переказ певного уривка тексту неточний, нехай перечитає ще раз. Обов'язково читайте з дитиною книги вголос, почергово, а по можливості, за ролями.
Українська мова. Якщо у дитини виникли труднощі, виконайте з нею завдання усно, але не пишіть у підручнику ні букв, ні слів. Під час письмового виконання дитина ще раз все згадає. Вийдіть з кімнати, поки вона не виконає завдання. Не стійте за спиною.
Я і Україна. Привчайте навчатися не тільки по підручнику. Передплачуйте журнали, купуйте додаткову літературу, користуйтеся і навчайте дитину користуватися довідковою літературою. З періодичних видань робіть вирізки, добірки за темами збирайте в папках. Це знадобиться в наступні роки навчання. Статті у підручнику дитина повинна прочитати, переказати і відповісти на запитання.
|