Тема: Звуки і букви. Абетка. Склад.
|
Звуки і букви. Звуковий аналіз слів.
|
|
|
Звуки і букви. Виділення слів, які відрізняються одним звуком.
|
|
|
Розрізнення звуків і букв. Абетка.
|
|
|
Звуки і букви. Абетка. Каліграфічне написання малих букв алфавіту. Вимова і написання слова ВЕРЕСЕНЬ.
|
|
|
Каліграфічне написання великих літер. Звуко-буквений аналіз слів КИЇВ, УКРАЇНА.
|
|
|
Розташування слів за абеткою (в абетковій послідовності). Звукові моделі слів.
|
|
|
Робота з орфографічним словником. Розташування слів за абеткою.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Сонечко, сонечко, заглянь у віконечко.
|
|
|
Склад. Перенос слів із рядка в рядок.
|
|
|
Перенос слів із збігом приголосних звуків.
|
|
|
Перенос слів із буквами й та ь .
|
|
|
Перевірка знань з мовної теми «Звуки і букви. Абетка. Склад».
|
|
|
Тема: Голосні звуки. Наголос. Приголосні звуки.
|
Аналіз перевірної роботи. Голосні звуки. Позначення їх буквами. Вимова і написання слова БАТЬКІВЩИНА.
|
|
|
Позначення буквами я, ю, є, ї двох звуків. Перенос слів з буквосполученням йо.
|
|
|
Наголос. Наголошені й ненаголошені звуки і склади.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Птахи – наші пернаті друзі.
|
|
|
Наголошені і ненаголошені звуки. Звуковий аналіз слів. Вимова і написання слів ЧИТАННЯ, ЗАВДАННЯ, ДЯТЕЛ.
|
|
|
Роль наголосу у значенні слова..
|
|
|
Ненаголошені голосні звуки [ е ],[ и ]. Спостереження за вимовою і написанням. Перевірка ненаголошеного голосного за допомогою наголосу.
|
|
|
Приголосні звуки. Позначення їх буквами. Складання усного опису квітів (мак).
|
|
|
Звук [ ф ] , позначення його буквою ф. Відновлення деформованих речень. Навчальний діалог.
|
|
|
Звук [ ф ], звукосполучення [ хв ]. Вимова і написання слів із буквою «еф» та буквосполученням «хв». Робота з орфографічним словником. Перевірна робота. Діалог.
|
|
|
Звуки [ дж ],[ дз ],[дз], позначення їх на письмі буквосполученнями дж, дз. Правила переносу частин слів з буквосполученнями дж, дз. Перевірна робота. Діалог.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Жовте листячко летить, під ногами шелестить.
|
|
|
Звуки [ г ],[ г ].Позначення їх на письмі буквами г, г. Вимова і написання слів з цими звуками.
|
|
|
Буква щ та її звукове значення. Позначення буквою щ двох звуків [шч].
|
|
|
Уявлення про дзвінкі та глухі приголосні звуки. Спостереження за способом вимовляння парних дзвінких та глухих приголосних звуків.
|
|
|
Вимова і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками.
|
|
|
Правильна вимова дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Вимова і написання слова ВЕДМІДЬ.
|
|
|
Перевірка знань з мовної теми «Голосні звуки. Наголос. Приголосні звуки».
|
|
|
Тема: Тверді та м’які приголосні звуки. Апостроф
|
Аналіз перевірної роботи. Тверді і м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних звуків на письмі знаком м’якшення.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Звірі готуються до зими.
|
|
|
Буквосполучення ьо. Правила переносу слів зі знаком м’якшення (ь) і буквосполученням ьо.
|
|
|
Вправи на закріплення знань про м’які приголосні звуки та позначення їх м’якості. Вправляння у переносі слів із знаком м’якшення. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
Закріплення вимови і написання слів із м’якими приголосними звуками. Вправляння у переносі слів із з буквосполученням ьо. Навчальне аудіювання.
|
|
|
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є. М’який приголосний звук [ й ].
|
|
|
Подовжені м’які приголосні звуки. Позначення їх на письмі двома однаковими буквами. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Перевірна робота . Аудіювання.
|
|
|
Поділ на склади та перенос слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Засвоєння етикетних форм спілкування.
|
|
|
Звуко-буквений аналіз слів. Звукові моделі слів з подовженими м’якими приголосними звуками. Складання розповіді за малюнками та запитаннями, добір заголовка.
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. За вікном летить сніжок.
|
|
|
Закріплення знань про м’які подовжені приголосні звуки. Складання усної розповіді за малюнком. Вимова і написання слова ОЗНАКА.
|
|
|
Вимова і написання слів, у яких ставиться апостроф.
|
|
|
Вправляння у розпізнаванні слів з апострофом. Звуко-буквений аналіз слів.
|
|
|
Правила переносу слів з апострофом. Звукові моделі слів. Вимова і написання слова КОМП’ЮТЕР.
|
|
|
Перевірна робота. Диктант.
|
|
|