Вступ. Ознайомлення з Букварем. Державний Гімн України. Читання вірша Г. Чубач «Рідна мова».
Ознайомлення із зошитом для письма, письмовим приладдям. Правила сидіння за партою під час письма.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я — школяр». Формування аудіативних умінь за текстом В. Шкляра «До школи». Практичне ознайомлення зі словом, реченням. Умовне позначення слова, речення.
Правила користування письмовим приладдям. Положення ручки (олівця) в руці під час письма. Ознайомлення із сіткою зошита. Положення зошита під час письма. Письмо прямих ліній і ліній із заокругленням унизу.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я — школярка». Формування аудіативних умінь за віршем
М. Сингаївського «Першокласниця». Практичне ознайомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення слова, речення.
Складання речень за малюнком. Поділ слів на склади. Письмо прямих і прямих з нижнім та верхнім заокругленням.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина». Формування аудіативних умінь за текстом
А. Конельського «Як Івасик братика колисав». Практичне ознайомлення з немовними звуками. Підпис серії сюжетних малюнків. Практичне ознайомлення зі складом, окличним реченням. Умовне позначення складу, слова, речення.
Немовні звуки. Письмо вертикальних ліній (коротких і довгих, із заокругленням угорі і внизу). Моделювання речень.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя родина» (міська родина). Формування аудіативних умінь за текстом І. Андрусяка «Вечеря». Практичне ознайомлення з мовними звуками. Наголос. Умовне позначення звуків. Уявлення про слова — назви предметів.
Закріплення вміння писати в рядку. Письмо нижніх петельних ліній. Складання речень за малюнком.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Формування аудіативних умінь за текстом С. Козлова «Не дивися на мене так, їжачку». Практичне ознайомлення з приголосними м'якими звуками. Моделювання односкладових слів з м'якими приголосними звуками. Практичне ознайомлення зі словами — назвами предметів.
Закріплення вміння писати в рядку. Письмо верхньої петельної лінії. Складання речень за малюнком. Звуковий аналіз слів.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої друзі». Формування аудіативних умінь за текстом Р. Куликової «Сюрприз». Практичне ознайомлення зі словами — назвами ознак. Моделювання слів із м'якими приголосними звуками. Робота з дитячою книжкою.
Поєднання коротких прямих ліній із заокругленням унизу і вгорі. Звуковий аналіз слів. Розвиток зв'язного мовлення.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа». Формування аудіативних умінь за текстом
Л. Камінського «Навіщо ходять до школи». Практичне ознайомлення зі словами — назвами дій. Моделювання слів, речень
Письмо правих півовалів. Складання речень за поданими схемами. Звуковий аналіз слів.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя школа» («Лісова школа»). Формування аудіативних умінь за текстом М. Маслової «Ласунка йде до школи».
Письмо лівих півовалів. Складання речення за поданою схемою. Звуковий аналіз слів.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Мої книжки». Формування аудіативних умінь за текстом 0. Дроза «Казкар». Закріплення знань про слова— назви предметів, ознак, дій. Моделювання слів, речень.
Письмо овалів. Послідовність написання елементів. Звуковий аналіз слів
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Я читаю». Формування аудіативних умінь за текстом
В. Сенцовського «Про Телесика». Моделювання слів, речень.
Закріплення вмінь писати вивчені елементи. Звуковий аналіз слів. Складання речення за малюнком.
Розвиток зв'язного мовлення на тему «Моя країна — Україна». Формування аудіативних умінь за віршем
Н. Зарічної «Рідний край».
Поєднання овалів з іншими елементами .
Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень.
Поєднання елементів. Складання речень за малюнками .
Узагальнення знань учнів. Звуковий аналіз слів. Складання речень і графічних моделей речень. Робота з дитячою книжкою.
Підсумковий урок добукварного періоду. Розвиток зв'язного мовлення.
|